söndag 16 augusti 2009

turboweekend

Helt sjukt är det! Helgen som försvann, *poff* bara sådär. Hann inte göra hälften av allt jag ville. Ville gräva rabatter och göra fint, städa min skolhörna och lite garderober, läsa!! Jaja får väl vara nöjd ändå. Idag har jag i alla fall knåpat ihop ett cv och i och med detta rensat loss bland alla intyg, betyg mm. Hoppas få nytta av detta arbete så småningom. Idag hade vi äntligen lite tur på vår vända i skogen. Ett helt gäng gula små solar blev det. Äntligen!


Svärmor har ju brutit benet och idag fick jag åka och köpa stödstrumpor till henne. Hjälper gärna henne med lite olika saker men det känns aldrig som om hon är nöjd (det gäller alla som hjälper henne). Svårt att hjälpa någon som är så fruktansvärt negativ. Är man lite positiv så får man så mycket mera hjälp, det lockar inte att åka till någon som bara ser det svarta i allt. Får hoppas att det vänder!

I morgon skall jag och tjejerna åka till Ullared, Är inte jättesugen men det passar bra för att vi är lediga allihop. Hoppas det inte är föööör mycket folk och att det inte blir för stora hål i lädret....gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar