onsdag 19 augusti 2009

Kreativitetsångest

Nu är mina tankar och känslor i ett virrvarr! Vanliga jobbet har börjat och jag är inte det minsta motiverad att vara där! Har ju varit därifrån mentalt rätt länge så det blir bara trögare och trögare. Dessutom är jag rädd att jag tappar min glädje och kreativitet som jag haft nu ett tag när både jobb, skola och praktik börjar igen. Nåväl idag kom de nya gardinerna upp i alla fall. Dessa på bilden under har jag nog haft i 4 år, ett nytt gardinrekord. Har varit så sugen på lite färg så....Tada! Lite härligt grönt med lite mer tyg. Är rätt trött på panellängder nu. Det blev mycket snyggare i verkligheten än på bilden. Mycket nöjd...är jag!

På skogsvändan ikväll så fick jag ihop ett helt gäng med bautablåbär igen så nu har jag förberett en god paj som skall ätas i....morgon kanske ;-) Nu ska jag se om jag orkar ta ett varv med virknålen på pläden. Känner mig rätt urlakad faktiskt, har mycket annat på gång nu med men det får vi ta en annan dag. Puss alla goa och även andra folk ;-)

1 kommentar:

  1. Så snyggt det blev! Blåbärspaj är så supergott!Vill oxå ha!! Kram

    SvaraRadera