torsdag 27 augusti 2009

Rolig början...

...på en fortsatt rolig vecka. Måndagen startade med ett APT. Det är väl i och för sig måttligt roligt men jag har fullt upp med att studera och analysera, vad som sägs och reaktionerna som medföljer. Kan vara nog så intressant ur en blivande EC:s ögon. Det riktigt roliga var väl på kvällen när min goda vän Leine hälsade på. Vi har så mycket att prata om, både sånt som är enkelt och sånt som är svårt. En ynnest att få ha såna fina vänner. Kram Nutte! Kolla så fin blomma jag fick och även en flaska vin, jisses!

Tisdagen gick väl ganska spårlöst förbi men sedan kom onsdagen.

Vår finaste Elin fyllde 14 år denna dagen. Liten blir stor (så även hennes mor ;-0) Upp i ottan med skönsång (jojo) och obligatoriska guldbrickan med varm choklad, extra god smörgås, flagga, blommor och ljus....och så flera stycken paket så klart. På kvällen åt vi gott och jag hade köpt en god tårta och det blev lite mer uppvaktning. Jag tror lilla flickebarnet var ganska nöjd när hon somnade.

Onsdagen var också min första LIA-dag (lära i arbete) Vi startade med ett enhetschefs APT och fortsatte med ledningsgruppsmöte hela dagen. Jag fick massor av tankar och känner mig taggad som bara den, ska bli så spännande att ta del av en annan verksamhet ur ett annat prespektiv. På fredag är det dags igen! Auf Wiedersehen så länge!

2 kommentarer:

  1. vad kul att LIA.starten blev så lyckad! Jag ser fram emot min start! Gott att du fick imgås med vännen också lite grann, sånt kan man leva länge på! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina kommentarer! Burken är köpt på Lagerhaus ganska nyss. Den är lite mysigt retro, tycker jag. :)

    Jaa, jag önskar mig också en ny kamera. Jag har bara en liten automatkamera. Skulle gärna vilja ha en systemkamera med objektiv, det skulle nog ge bilderna en skjuts!

    Kram, A

    SvaraRadera