fredag 21 maj 2010

Hör upp!

På måndag 24/5 är det mingelkväll hos Pysselskafferiet. Då visar jag, Arja och Malin upp vad vi pysslar med. Det finns färdiga presenter att köpa och allt (nästan) som vi tillverkat finns att köpa hos Stina och göra själv. Så lyft nu ändan ur tv-soffan och gör ett besök. Det är öppet mellan 18.00-21.00 det bjuds på lite dryck och tilltugg.

Här kommer lite av vad jag skall visa: Liten tavla 50:-:


Ljus (text: mysa i skymningen ikväll) och tändsticksask i samma stil. Ljus 60:- tändsticksask 40:-
Tavla 100:- Ljus stora 60:- Ljus lilla 40:- tändsticksask 40:- kronljus 40:-


Tavlan som är mycket finare i verkligheten kostar 100:-

Dessa söta lyktor köpte jag för mitt presentkort, visst är de snygga!


Nä nu hinner jag inte hänga här pyssel måste pysslas!

4 kommentarer:

  1. Hahahaaaa, du är bara för härlig!!
    Vilka fina saker du gjort igen!!
    och lyktorna är supersnygga, tröttnar du på
    dom får dom gärna flytta in hos mig hihihi.
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att Du var med och förgyllde kvällen.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Den första tavlan köper jag gärna... du har så mycket vackert! Ser fram emot att få tjöta med dig och till och med få dela säng med dig...ha,ha,ha...kram!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Vad gör du nu för tiden varför hör du aldrig av dig det var så länge sen vi sågs?
    Jag vet, början på en Ledin låt hahaha
    Har du fullt med studier och altanbygge nu?
    Kramisar

    SvaraRadera