tisdag 11 maj 2010

Full fräs

i skaparvrån. Tänk så mycket pyssel som måste pysslas. Tur jag kan hjälpa pysslet med det. Den här asken skall jag ha själv, älskar dekorpappret med alla fina gamla klockor. Det blir nog till att förvara lite smått och gott som skall tillverkas i denna fina ask:
Jag är ju galen i kronor, den här finns på rosa botten, 75kr om nu någon skulle vara intresserad.

Liten till stämplad ask. 50:-


Vackert papper med julevangeliet tryckt på 75:-

Present till någon snart:

Nej inte felstavat, ska vara så. Målad spånask 75:-


Fin smyckesask, behåller den nog själv, Kan göra liknande om någon vill ha ca 75:-

Små spånaskar 50:-

Berlockasken är min egen men kan göras på beställning om någon vill ha. 50-75:- beroende på storlek.


Dekorerad tändsticksask 30:-


Blir någon sugen på att knåpa lite själv så åk till pysselskafferiet i Gånghester. Det blir nog även mingel & inspirationskväll den 24/5 där jag och Arja och Stinas dotter Malin troligen kommer att medverka som inspiratörer med våra egna alster. Puss & Kram Aspartam!

3 kommentarer:

  1. Hej! Vilka helt supersnygga askar du har fixat!!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. du gör så fantastikst fina saker.........du borde verkligen jobba me det så bra som du e......grymt fina saker......

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Imorgon kl 14.30 är det dags, äntligen, för vår pysseldag.
    Vi ses!
    Kram Stina♥

    SvaraRadera