lördag 8 maj 2010

En gång till..

Får jag nog blogga idag. Lite nya fixade askar till mina berlocker:



Färger, askar, pynt och stämplar kommer såklart från pysselskafferiet här i Gånghester =)

Så även dessa trä etiketter:

Naturligtvis även alla trähjärtan, det skall förstås till lite att hänga dem i och kanske någon rosett eller så:

Här har jag lyckats göra färdig ett:

Stina har även fina presenter man kan köpa. Jag köper presenter till mig själv jag, jajamen. Älskar sån här små fina flaskor och skålar....

Igårkväll gjorde jag lite fler berlocker och halsband, rätt snygga faktiskt:


Här kommer några bilder på mormors hattask, hon skulle nog skratta gott åt att jag har den framme och faktiskt är jätteglad i den. Men visst är den väl fin:

Här är dess plats:

Rullarna var visst rosa och inte cerise, men lite gulligt att man bemödat sig så:


Konstig färg på bilden:
Nej nu ska jag iväg till mitt jobb, blä för dä! Tjo!

4 kommentarer:

  1. Hej igen!! Ha ha haaaa, vad roligt, du har oxå stämplat på hjärtan och brädor!! Det har jag oxå och tänk vad olika dom blir men så fina!!
    Hattasken gjorde du rätt i att ställa fram, den är ju bara så fin!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Men kära nån!!!
    Det är ju bara så fint...
    Askarna, ja allt, så bra med stämplarna.
    Och de fina glasen.
    Oj, oj, jag som skulle vara hemma imorgon, men nu längtar jag ner till butiken och PYSSLA!!!!
    Ha en härlig kväll hälsar Stina

    SvaraRadera
  3. Så mycket vackert vännen...hattasken är ju underbar! Klart den ska stå framme...Dina småaskar är riktigt fina. Vill jag oxå ha...Pöss kram

    SvaraRadera
  4. monica_s65@hotmail.com13 maj 2010 kl. 17:59

    Va häftigt att se mammas hattask och hatten,jag fällde faktiskt en liten tår ...jag såg henne framför mej hur fin hon alltid var i den ,sen hör jag nästan hennes kommentar om hon sett den....Nämän har du satt in den där ..o s v..men jag bara undrar hur hinner du med allt och vart har du fått din kreativitet ifrån???? kramis från moster Monica

    SvaraRadera