Här följer några bilder på hur vi har det för tillfället.
Vår nya mathörna under trappan, lite mysigt faktiskt:
Nedmontering startar:
Nedmontering startar:
Ett litet tag nu så har min axel varit riktigt bråkig och ond så idag fattade jag ett mindre beslut, jag köpte med mig en sodastreamer hem. Har varit ganska tveksam till att ha en sådan men hur det än är så blir det några liter som man släpar och kånkar hem. Ja egentligen skulle maken sköta sådana tyngre inköp men även solen har sina fläckar, typ......*mutter*. Så idag har vi haft lite provsmakning. Must, hallon, lemon/lime, cola. Och: ja de fick klart godkänt, lemon/lime var i mitt tycke ett jäkla bra groggvirke (säger jag som tar typ 6 drinkar om året )
Ja även om min goe make nu inte är så bra på att bära hem tunga varor så glimtar det till ibland. Igår när han hämtat mig från tåget så stod dessa skönheter på bordet. Då blir det varmt och gott i hjärtat.
Rosor fick jag av min mamma när hon hälsade på häromdagen, visst blir man glad för en bukett, TACK!
Det som håller mej glad och god just nu är väl mycket planeringen av nya köket. Sååå roligt! Mattan är beställd, ett modernt laminatgolv (tarketts vintage) skitsnyggt! Tapeten är inhandlad, vit med vitt blankt mönster. Vitvaror håller vi på och ser ut, whirlpool blir det i alla fall. Vi har haft micron med crispfunktion och 6:e sinnet och kan inte tänka oss något annat och vad gäller en vanlig ugn så är varmluft enda kravet. Induktionshäll blir det också. Snygga kakel har jag också tittat på, ikeas kök Lidingö blev slutgiltiga valet i alla fall. Ja det är verkligen skojigt att bygga om lite (ja eller rätt mycket). När jag började röja i skåpen så hittade goa Gittan en mysig fredad sovplats för trötta katt flickor, fina tussekatten.

Ja annars tuffar livet på. Lian är fortfarande jätterolig att vara på. Jag lär mig massor och börjar kunna arbeta mer och mer självständigt vilket är skönt. Pysselmässigt är det mycket berlocker och armband nu. Försöker ha lite till försäljning inför jul, en fattig student behöver slantar, haha!