torsdag 15 april 2010

Välkommen

hem till oss söta lilla kattfröken. Denna söta lilla handsydda skapelse kunde jag bara inte motstå. Hon är tillverkad av duktiga Arja som jag träffade på Pysselskafferiets mingelkväll där Arja var en av inspiratörerna. Hon har inget namn än men Solveig är jag nog lite sugen på. Förslag?
Igår fick jag sluta tidigare på min Lia så då tog jag tillfället i akt och for till Skene och Visko. Ett par gummistövlar till fyndpriset 159:- Riktigt snygga !

Ett par bekväma dojjor till blev det, inte riktigt lika billiga men snygga dem med tycker jag =)

Nu har den vääääldigt dyra säsongen börjat igen. Så kostsamt men guuud så roligt. Vackra pelargoner som får åka ut och in ett tag innan frosten är väck. Lite vackert gräs med. Idag införskaffades fin jord och i morgon blir det plantering, härligt!

Igår träffades vi i vårt mysiga pysselgäng, det är så härligt att skapa och snacka och inspireras av varandra. Härligt med goa tjejer. Nu ska jag njuta av att vara ledig några dagar. Kramar till er därute!

1 kommentar:

  1. Syns ju lång väg att hon heter Svea! Fina saker du shoppat!! Det känns alltid bra! Kramar

    SvaraRadera