onsdag 21 april 2010

tyg & trä

Är min melodi, tralalala.....Sy, måla, stämpla, klistra osv är ord som klingar som musik i mina öron. Här kommer mina senaste verk:

Somrig linnekasse som var rätt lätt att göra och blev helt ok.

Den virkade blomman är inte gul fast det ser ut så på grund av kamerablixten.

Liten påslåda: dip and zipp....





Lite annat har det också blivit men glömde att fota.
I övrigt har det varit en mycket spännande vecka som jag kanske återkommer om. Idag fick dottern sitt första sommarjobb och hon blev verkligen superglad, ja jag med som får ett litet andrum i plånboken när hon tjänar egna slantar. I morgon ska jag vara ledig så då blir det städ och plock igen. Skola på fredag och jobba helgen. Ja inte mycket att orda om. Frid i stugan boys!

3 kommentarer:

  1. Åh, så mycket fint!
    Vad sägs om pyssel med mig och Arja: fredag kväll, lördag eller söndag, helgen vecka 19.
    Kan du kolla vilken dag du kan.
    Maila eller ring mig.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hejsan svejsan! Nu är jag oxå otroligt sugen på att sy en väska, dina är ju jättefina .. gillar den med blomman på!!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbara saker du har gjort! Wow ♥
    Hoppas att du har det fint :)
    Kram!

    SvaraRadera