söndag 31 januari 2010

Jag är en usel...

...bloggerska! Vad har hänt sedan sist tro? Hmmm!En hel del, eller inget särskilt? En dag när jag hade lite tråkigt så blev två små armand till:Förra lördagen hade vi lite tjejfest hos en arbetskamrat. Det är så skönt att ha några bra vänner när vi har det så tufft. Trevligt hade vi och jag höll mig skötsam ;-)
I torsdags så var jag åter igen ute och vårdade en bästa kompis-relation. Vi gick och åt sushi på Eest, yummie. Gott käk och spännande samtal. Dessa två kvällar har faktiskt fyllt på mitt halvtomma batteri.
Efter att vi varit hemma hos min arbetskamrat som har ett otroligt snyggt radhus så blev jag så inspirerad igen att fixa lite fina grejer hem. Jag har sedan vi gjorde om köket känt pressen att klä om köksstolarna men när jag kollade in alla sköna nätbutiker så hittade jag superfina stolsöverdrag på house of Linnea (kolla här på sidan så hittar ni dit), de kostade bara 125 kr stycket. Jag hittade likadana i en butik i stan och där tog de 149:- och se på tusan om jag inte hittade dem på en ytterligare nätbutik för 189:-, tror ni jag är nöjd eller?
Så här såg stolarna ut först:

Voilá:
Någon kväll framöver så skall ytterligare kompisband stärkas när vi ska stämpla tavlor, ska bli superkul. 169:- på Claes Olsson
En liten hylla i hallen har skruvats upp. Tyckte det blev lite mysigt med några små lyktor på väggen.

Vilket rätt tråkigt blogginlägg det blev idag, en enkel rapport kan man säga =) Får försöka skärpa mig till nästa gång. Pulsa på alla vänner därute!

1 kommentar:

  1. Du är ingen usel bloggerska, tycker det är helt okey att ta pauser ibland. Det hela beror ju på tid,lust och om man är på humör. Har sagt det massa gånger, men det tål att upprepas. Du är otroligt duktig på att fixa och göra fint! Stooor kram

    SvaraRadera