tisdag 2 februari 2010

Ambivalens

Detta är bara en liten del av bokskörden som väntar på att bli läst just nu. I min mp3 har jag snabba cash som jag lyssnar/sover till under resorna Växjö tur & retur. Det räcker inte, jag vill ha en bok hemma och läsa med men jag lyckas hela tiden göra något annat i stället för att sätta mig ner med en bra pocket. Suck! Jag får väl köra: app lapp sa att du slapp, eller: ole dole doff..... eller så ger ni mej goda råd på turordning, tack =)

Nu får jag väl gå och förbereda lite middag till familjen, hej svejs!

4 kommentarer:

  1. Ja, det är angenäma problem vi har... :) Så roligt att du har läst ett par i min hög. Jag har bara läst Boktjuven i din. Den var verkligen bra. Och sen finns det ju många fler som man vill läsa. Det är svårt att ta sig tid, jag har så MYCKET jag vill göra. ;) Tur att vi inte har långtråkigt. ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ja av de har jag bara läst den nedersta...älskar hans språk och älskar ju Doktor Glas så den passar mig utmärkt! Kramar

    SvaraRadera
  3. Å, vad roligt att ha fröer på vänt! Jag har inte köpt mina än, måste se till att göra det nästa vecka. :)

    Blir nog tyvärr en del arbete i helgen, men lite hoppas jag läsa. Och pyssla.

    Hoppas du får en fin helg!
    Kram, A

    SvaraRadera
  4. Kikar in och skickar en prickig kram från oss i Skene! Sköt om er!

    SvaraRadera