torsdag 31 december 2009

Hej då 2009

Välkommen 2010! Tack och gott nytt år till er som är rara och läser om mitt vanliga liv med dess glädjeämnen och vedermödor. Jag är inte en nyårsälskare dessvärre. Jag har alltid otäcka känslor om det kommande året, har året varit bra så tror jag inte på samma tur nästa år. Jättedumt och lite sorgligt men så är det.

Året som gått har varit ganska blandat med med jättemycket roligt. Tyvärr så gjorde jobbsituationen att detta året slutar på ett mycket jobbigt sätt och det nya året börjar på samma. Önskar mig ett nytt jobb så man kan rädda sin kropp och själ innan man står med näsan i väggen.

Så nu håller jag mina tummar att 2010 ändå blir ett toppenår. Detsamma önskar jag er alla därute. Nu åker jag till jobbet! Puss!

5 kommentarer:

  1. Vännen min,jag tror att detta kommer att bli ett bra och ett förändringens år! Jag vill också byta arbete och vi får väl hålla tummarna att de ramlar nya chanser över oss? Gott nytt år till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Men Ellen! Såklart kommer du att få ett nytt jobb, tro inget annat. Det vore ju att slösa med resurser att inte använda dig, där du gör mest nytta. Och det vet vi ALLA som känner dig....att där du gör mest nytta....är där ditt engagemang finns. D.V S som ledare av en grupp, där ALLA dina färdigheter får komma fram. Som t.ex. andan i gruppen, puffandet av de som inte vågar, peppningen av de som sliter osv osv.... Listan kan göras lång. Jag har ALLTID sagt att jag inte skulle vilja jobba "under" nå´n av mina arbetskamrater...men jag skulle LÄTT ha dig som ledare/chef. Hoppas och tror att fler än jag ser dessa egenskaper som du besitter! Många många kramar och ett jävla stort LYCKA TILL!!!! Kramizar/Bitte

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas på ett fint 2010 för dig och är så glad att jag har fått följa dig under 2009!
    Kram, Annelie

    SvaraRadera
  4. Jag tycker definitivt att du ska ta en räd i deras bokhyllor. Och läsa dem före allt annat du har tänkt läsa. ;)

    SvaraRadera