söndag 16 januari 2011

Underbara helger

Åh vad denna helgen var go, inget inbokat. Jag var riktigt trött efter alla helger nu så denna helgen har bara ägnats åt att pyssla med det som har känts kul. På lördagen fick jag en släng av pyssellängtan. En känsla som stuvats in i garderoben ett tag. Åkte till Magnolia i knalleland. Jisses vilken butik! Inte bara full av glädjefyllt pyssel utan även med en himla massa fin heminredning. Lite papper och band följde med hem i påsen i alla fall. Lite klipp och klistra har det blivit i helgen. Visserligen bara tändsticksaskar för de är så himla kul att göra. Den här asken får nog bo kvar på lilla brickan.

Asken med spets har flyttat in i badrummet för att tända ljusen där inne.


Den här asken skall få bo i köket på jobbet.



Dessa tre vet jag inte än. Om någon är intresserad så säg till, 40 kronor stycket.



På den högra asken har jag limmat små rosor och blad som jag lärt mig tillverka själv. Kuligt med sånt pyssel =)



Nu är det obligatoriskt soffhäng. Gott är väl det. I morgon ska man ju upp i ottan som vanligt. Var snälla mot varann och kramas möe =)

1 kommentar:

  1. Halloj vännen! Ser man på... äntligen lite pysslande. Och askarna blev superfina.
    kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera