lördag 8 januari 2011

Nytt

När julen är över så vill man ha nytt.I mitt fall blev det lite nytt i köket igen. Den här gången drog jag till med blått som är den färgen jag aldrig någonsin haft någonstans. Jag tyckte det blev fräscht och fint och blir snyggt med andra porslinsdetaljer som mina gamla speceriburkar till exempel.


Nytt på jobbet. Låt mig presentera Lolita Silvertofs som är en ny kollega på jobbet, raffig böna va? Nädå, vi har spexat lite på en kollegas kontor, han har varit i Thailand en månad nu och skall mötas av denna synen på måndag morgon. Till saken hör att han är så petig och noga med sitt kontor så det var extra kul att stöka lite.


Fridens liljor!

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen! Hoppas att allt är bra med dig och de dina. Jag är heller inte så förtjust i blått hemma.... men,men ditt kök blev ju ljuvligt fint... en längtan efter sommaren, havet och dom kalla go drinkarna hahahaa.
    Ha det gött så hörs vi kramelikram

    SvaraRadera
  2. Ja du kan göra det sådär jättefint och hemtrevligt! Jag tycker nästan man får lite greklandskänsla... jättefint! Det blir nog en fin överraskning för din kollega, ha ha ha Kramar i mängd!!

    SvaraRadera