lördag 1 januari 2011

2011

Då har det nya året börjat! Aftonen tillbringades hemma med lite god mat och dryck. 2010 har varit ett bra år på många sätt hoppas att 2011 inte blir sämre. Denna helgen har det mesta av julen packats ner, skönt, man blir fort trött på allt det röda. Till nyår är jag alltid (och väldigt många fler) sugen på vitt och glittrigt. Dukade med mina nya fina glas som maken gav mig i julklapp och massa små olika lyktor i glas och fattigmanssilver.



Det glittrade så fint som jag önskade. Hittade även dessa fina rosor i blekrosa och grönt.

Inför det nya året hoppas jag att min träningslusta håller i sig och att jag blir spänstig som få, haha. Jag har en liten dröm som jag funderar på....får se hur det går. För att hålla tempot så införskaffades igår en mycket liten mp3 som kan fästas på alla kläder, söt va!

Ville bara visa mina söta ringar som lilla E gav sin mor i julklapp. I like =)


Det bästa med att ta bort julpynt är att man får göra nya igen. Adventsstaken fick lite nytt i väntan på att snart fyllas med vårlökar och annat:

Något som får mig på gott humör är greengates vackra mönster på porslin, textil mm. Skall införskaffa mer av allt det vackra, dessa köpte jag häromdagen, lite vårkänsla:


Avslutar även detta inlägg med en bild på gosnosan. Det här är en orsak till att vi inte använder överkast dagligen....det är tämligen meningslöst haha. Men visst är hon söt när hon bäddar upp en sängklädeskulle och lägger sig på toppen. Gullhöna.



Nu får jag lägga datorn åt sidan och titta på eclipse med resten av familjen. Ha ett bra år nu alla som kikar in här. KRAM!

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på er också!
    Vi ska också titta på Eclipse om en stund! :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! God fortsättning på er.
    Vilka fina ringar du fått, läste du inte Arja på lappen hahahaa. Vi får väl fundera på en liten shopping tripp framöver ;O)

    ktamelikram Arja

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig det bästa av 2011! Jag hoppas kunna bli hälften så duktig som du är med träning och allt! Pöss på dig

    SvaraRadera