måndag 23 augusti 2010

Kalas

Vi har haft en riktigt toppenbra helg. Litet kräftpartaj med lekar, sång och fruktansvärt många skratt. Mest roligt hade vi nog åt våra nyfunna vänner ifrån Hökerum. Men de andra går verkligen inte av för hackor dem heller. Jättegoa pajer, bröd och annat mums bjöds det på med. Vi satt ute i kortärmat till 3 på natten och det enda som jag kan klaga på är mina myggbett som kliar så in i h....te.



På morgonen innan partajet blev det en sväng till Gärdhem, jösses vad möe folk. Orkade inte gå och titta på allt utan höll mig till det jag gillar mest....GLAS! Fina små fynd =)


Vår lille gosse mår bättre men är verkligen känslig för överansträngning så han får inte vara med på långpromenader eller lek i skogen, sånt som han gillar mest. Stackars plutten. Fortfarande orolig för hur det ska gå men jag håller tummarna.


Söndagen spenderades en del på knallelands sportbutiker. Dottern och jag handlade lite utrustning så vi kan spänsta på under hösten. Verkligen inte billigt men riktigt sköna plagg för alla väder och motionsformer finns nu! Ska bara boka tid för träning med strax!



Ikväll e jag änna lite trötter, har jobbat 12timmar. Trivs så himla gott med nya arbetet även om vi har en utmanande höst och vinter framför oss. Spännande är det. Har även fått ett otroligt fint samtal denna veckan från en person som jag respekterar mycket. Det värmde innerligt långt in i hjärteroten. Hoppas att jag också kan ge dem som betyder mycket för mig positiv feedback när de behöver det. Nu väntar snart min svala inbjudande bädd....Zzzzz natti!!

1 kommentar:

  1. Hejsan! Hoppas vovven kryar på sig. Vilken härlig dukning du fått till!!
    Kramizar Arja

    SvaraRadera