fredag 13 augusti 2010

ditten & datten

Eftersom jag varit en usel bloggerska så får det bli lite huller om buller nu. Hur ligger landet häromkring "nu för tia"? Nya jobbet är toppen! Dagarna springer iväg och det är massvis att lära och komma ihåg. Ska försöka följa min goa väns råd att njuta av nuet, fast det är vansinnigt svårt-har ju redan ångest över att kanske behöva gå tillbaka till mitt gamla jobb. Inte för att det är ett dåligt jobb utan för att jag gått vidare i livet. Nåja, den dagen den sorgen!

I sommar fyllde vår fina dotter hela 18 år. Vi hade kalas för släkt och vänner och jag tror den unga damen var nöjd. Jag själv var rätt nöjd flera dagar efteråt, haha. Det tar på kroppen att partaja med ungdomarna!
Just för tillfället spenderas en hel del tid ute i skog och mark. Jag älskar att gå i skogen och kan få riktiga abstinensbesvär efter att ha varit på kontoret hela dagen. Heja allemansrätten =)


Tråkigt just nu är att vi är jätteoroliga för vad som är galet med vår lille Harry. Han har problem med ryggen troligtvis. Det fungerar bra så länge han tar det lugnt hemma men minsta han blir lite väl uppspelt eller om vi går en lite kort promenad på slät mark så orkar han inte utan lägger sig. Han försöker verkligen men klarar inte det. Det blir att försöka få till en utredning om vad det kan vara. Hjälp till att hålla tummarna för vår älskade lille gosse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar