fredag 13 augusti 2010

Jag har köpt nytt hus....

...i plåt! Älskar dessa mysiga hus i allsköns olika former. Det här fina och lite modell större fanns hos Slott & Koja. Visst är det fint?



Ett litet hus till hittade jag hos Blomsterdesign. Riktigt charmigt med ett litet fönster på sidan med:

Blommor kan man aldrig få för många. Den här är en riktig sötnos. Fjärilar i naturen är det ont om men dessa är inte så tokiga heller =)

Äntligen! Hittade jag nya köksmöbler. Tycker det har varit svårt att hitta vettiga utan klädd dyna. Vill ha praktiska dynor och slippa klä om bara för att husdjuren smutsar ner. Här är den gamla köksmöbeln, inga fel på den förutom fasta klädda dynor och färgen. Men denna möbeln har flyttat till ett annat kök där den hälsar att den trivs och blir väl omhändertagen.

Här har vi den nya: Lite nytt med kökssoffa och bordet på andra hållet. Ovant men fint. Nu har jag stora bryderier om höstens färgval på textiler. Beige och plommon lockar å ena sidan. Å andra sidan är smårutigt i svart och vitt inte så dumt heller....hmmm....*grubbel, grubbel* Den fina blomman på bordet fick jag av min gullevän som nu pysslar om mitt förra möblemang =)


Ja som ni säkert förstår så beror inte de få inläggen på att jag fått mask...latmask. Här är det mer sysslor än vad som timmarna räcker till. Nu får jag nog fortsätta mina grubblerier....blåvitt-rutigt, kanske ny kostym till sypuffen, färg på den då? Svart med accentfärg, rosenmönster..........

2 kommentarer:

  1. Hej! Tackar för besöket senast hahahaaa, ja dina hus är ju bara så fiiina!! Köksmöblerna, det blev ju ett helt annat kök. åh, vad fint du har det... nästa gång får vi ta en fika oxå :O)
    Vi höres

    SvaraRadera
  2. Ja det är otroligt söta små hus. Det där köksbordet vill jag gärna komma och sitta vid;)

    SvaraRadera