onsdag 2 september 2009

Hösten är här....

....eller? Ja jag tycker åtminstone att känslan har infunnit sig. Den här veckan har varit skitsstressig rent ut sagt. Började med att jobba söndag fm. sen 3 kvällar i rad, torsdag är det Lia och fredag skola sen avslutar jag med lördag och söndag förmiddagspass. Utöver detta så är det möten, frissan, hundar, familj osv. Jaja, säger som Hannah....sluta whina (lite swenglish). Små stunder av trevligheter har jag smugit in. När jag ändå var på stan för att hämta tillbaka min förlorade frisyr så blev det lite vändor i butikerna. Dyyyrt.....men jag måste tänka på att jag vill ha en ny karriär och då behövs lite ny utrustning, visst är det väl så......please ;-) Dojjor och ett linne:

Finkofta i min favvofärg:
Har haft liiite tid över för mina pärlor, hösten pockar på med känslan av att vilja ha lite nytt och det blev lite smått när grejorna ändå var framme. Här kommer lite gammalt och nytt. Höstiga hjärtan i rad:
armband:

Många berlocker blev det:




lille knatten gillar när jag pysslar för då kan han ligga riktigt nära


Lilly sitter som en borgarbracka i soffan, lite fin i kanten sådär.
Nej nu hinner jag verkligen inte mer, ska iväg till jobbet snart igen, pust....hade en av de tyngsta kvällarna i karriären igår.....axeln höll mig vaken halva natten efteråt. Men det är bara att bita ihop och hoppas att ett nytt jobb väntar på mig någon gång. Måste bara kommentera att det är roligt med räkneverket. Jag ser att det är många som tittar in här, tack för det och lämna gärna en kommentar. Tack till er som redan bemödar er, ni är inte många! Pöss alla!

9 kommentarer:

  1. fina bilder....tuffa skor o linne...lite nytt måste man såklart ha i hösttider....visst är det så......hösten är här även om både gårdagen coh dagen bjudit på hyfsade temperaturer..............ha det s

    SvaraRadera
  2. Härligt att kunna unna sig lite shopping. Vilka superfina smycken du har gjort!

    Jag bara äääälskar bilderna på dina hundar. :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din lille mopsimops! Vill också ha en sån.....

    SvaraRadera
  4. Dina vovvar är ju helsköna alltså,men de brås väl la på sin matte...

    Av Maria Helenius

    SvaraRadera
  5. Jag älskar dina smycken, ska nog beställa något nytt av dig nu till hösten/vintern :)

    SvaraRadera
  6. Min kära vän, det börjar ju bli tjatigt att jag säger att jag är avis på dig så nu får jag väl säga såhär! Jag är megastolt över att ha en vän som är så duktig på att designa och fixa med smycken och så mycket annat! Kläderna och skorna du köpt såg ju jättefina ut! Hoppas ni får en givande dag i Växjö? Jag ska vila min lite slitna kropp...kramar

    SvaraRadera
  7. vilken rolig bild på din hund! jag har också prickiga hundar, men mycket mindre!

    SvaraRadera
  8. Syfestival! Det låter verkligen som något att se fram emot!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera