onsdag 30 september 2009

Förlåt.....

jag har inte glömt bort min lilla blogg. Men tvi vale vad intensiva veckorna är i mitt liv just nu. Jobba, lia, plugga, jobba, lia, plugga.....åsså min lilla familj. Anställningsintervjun var en mindre mardröm, jag fick inte alls fram vad jag ville säga och jag som brukar klara det mesta blev oerhört stressad av allt folk, 8 st plus mig, jaja man lär sig något nytt om sig självt med jämna mellanrum. Dessutom är det plenty people som söker så hoppet är mer eller mindre borta nu
:-(
Lite skojigt har jag ändå gjort. Jag var på syfestivalen och köpte lite vackra pärlor och en bok. Ett ikeabesök har också hunnits med (kanske blir det ett fint kök hos familjen B så småningom). Här kommer lite bilder på fina pärlor:
Frågan är nog inte vad som jag skall hitta på med mina pärlor utan när???
Söta små krumelurfigurer som man kan virka:

Nu är det säsongsstart på grey´s anathomy, bye!!!

3 kommentarer:

  1. Härliga inköp från syfestivalen!

    Visst har vi läääängtat efter Grey's! :)))

    SvaraRadera
  2. som vanligt har du så härliga saker köpt...tittar och njuter......lycka till med allt....sissi

    SvaraRadera
  3. kollat vareviga dag på din blogg och väntat och hoppats...så nu äntligen! Fina fynd du gör..behöver prata med dig för jag fattar inte alls vad det är vi ska plugga nu för det har jag inga noteringar om?? Kram

    SvaraRadera