fredag 11 september 2009

Fredagsmys

Måndag-fredag veckan lång! Ja fy sjöven så snabbt det går. På jobbet har det varit aningen lugnare sista dagarna vilket har varit såååå gott. Man kan jobba i normal takt och leverera lite kvalitet och slipper att ligga back med sysslor, härligt. Min Lia är jättekul och intressant. Jag har ju en handledare som har de värderingar och åsikter som jag värdesätter. Har också fått bra tips på enkla metoder som man kan använda sig av. Alla övriga på arbetsplatsen känns också trevliga och jag har fått ett mottagande som om jag skulle bli där för alltid, känner mig som en i gänget. Hoppas inte det bara är smekmånadsfasen som pågår. I övrigt har jag inte hunnit med så mycket mer än lite berlocker som blivit till framför tv:n och datorn ikväll.
Här kommer de:
Nu blir det snart hopp i säng för även denna helgen skall spenderas i åldringsvården....man längtar liiite efter en till semester. Kramelikram!!












3 kommentarer:

  1. Underbara berlocker!

    Ha en riktigt skön helg!

    SvaraRadera
  2. ja du gumman min, vad härligt med din LIA! Kom ihåg också vad jag sa om min magkänsla...det känns så rätt för dig! Ha en bra helg trots jobb! Kramar i mängd

    SvaraRadera
  3. Ja. :) Andy var verkligen bra. Och billig. ;)

    SvaraRadera