söndag 5 december 2010

roligheter

Denna veckan har verkligen varit intensiv men väldigt trevlig. I onsdags följde jag med mitt gamla jobb på jultallrik och julshow på Åhaga. Det var verkligen härligt att träffa alla goa människor. Massor av kramar och dans den kvällen. Uppvaktad blev jag med. Att de kom ihåg?

På tal om uppvaktning så var det min dag i torsdags. Jag blev verkligen firad fint. Först fick jag ett samtal till jobbet om att det skulle komma ett blomsterbud, det har jag nog aldrig fått innan. En jättefin blomstergrupp från min underbara Göteborgsvän Weronica- tack! Du kan verkligen förgylla tillvaron, KRAM (och puss för all del). Sen blev det budapestbakelse och paketer med familjen. Det här är ett urplock av mina finaste som jag blev vansinnigt glad över:

Svärsonen impade stort med den här boken:



Lisbet Dahl är en personlig favorit och den här necessären är ju helt ljuvlig. Cath Kidston gör massor av gladprylar, så söta grejer som luktar gott och är jättesöta:


På kvällen var jag en svikare då jag anmält mig till pyssel på blomsterdesign på Trandared. Jättemysigt var det. Jag var där med goa vänner och så här blev min skapelse:



På fredagkvällen bjöd maken ut mig och flickorna och svärsonen på restaurang. Vi tog först en öl ute och sen åt vi massa goda tapas, en riktigt trevlig afton med de bästa.

Nu har maken dukat upp till frukost så jag säger: ha en fin 2:a advent!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vilka fina presenter du fått. Och din "plantering" den är bara så super NICE med det lilla huset.
    Ha det bäst kram kram Arja

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du fick den sorts födelsdag som en sådan kalaspingla som du är såå väl värd!Men jag undrar i mitt stilla sinne om det jag skickade såg "fjösigt" ut? Jag beställde ju på nätet så jag vet ju inte hur verkligheten blev?Trodde kanske att det skulle hamna här som bildbevis men blir orolig att det inte vart fint?? Hoppas vi snart får tillfälle att träffas och tjöta igen! Saknar dig en massa!!Kramar i mängd!

    SvaraRadera
  3. Härligt att bli överraskad av blomsterbud, det kan verkligen förgylla en vecka!
    Nästa gång du själv vill färglägga någons dag kan du använda kod "JOY" för lite rabatt i vår webbshop euroflorist.se

    Önskar dig en blomstrande vecka!

    /EuroFlorist

    SvaraRadera