lördag 6 november 2010

spenderböxera

har använts flitigt senaste tiden. Jäääklar vad jag har shoppat. Men finfina grejer har jag hittat, ett par saker får ni se här:
Stövletter till vinterkalas:
I Ullared blev det lite av varje. Kläder, överkast kuddar å lite annat men mest nöjd är jag nog med gardinerna....vilket lyft. Det blev så bra att nu krävs nya tapeter. Cole & son´s björktapet i vitt och svart står på önskelistan nu =) Så här såg gamla gardinerna ut:
Ljust och fint:

I förrgår gick ena skalmen på mina brillor sönder så nu blir det ett kostsamt optikerbesök med. Men vad tusingen det kan ju pigga upp med lite nytt i fejjan med. Kram på er!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaaaaa, det är inte BARA du som shoppat gumman...men vilka grymt snygga "boots" I LIKE till ditt nya snygga JAG!! KÖP/HANDLA och le när du kommer hem till "gubben" din..bättre än en surgumma hahahaaaaaa.
    Ha det bäst så hörs vi kramizar ARJA

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul och att shoppa? Du är sannerligen värd lite nytt du fullkomligt sprudlar av energi och en snygg tjej ska ha snygga skor!!

    SvaraRadera