lördag 23 oktober 2010

Gott och leva...

...är det just nu. Jag tror nästan aldrig jag har mått så bra som nu. Mycket beror nog faktiskt på den nuvarande arbetssituatonen. Ett roligt och spännande jobb där tiden rusar iväg. Det bästa för mig är nog ändå de regelbundna arbetstiderna som gör att jag sover så himla bra, äter och tränar regelbundet vilket medfört en viss kroppsförändring som är härlig. Min värkande axel är också glad för att den slipper kombinationen av stress och tunga lyft. Så det är ju inte utan oro jag ser på slutet av januari då mitt vik går ut, men den dagen den sorgen.....

I går var det liten tjejkväll hos min fina väninna. Hon hade lagat så jättegod mat och tacksamma husmödrar som vi är så åt vi (och drack) tills vi var alldeles proppmätta. Jag har så många fina vänner och tack vare mitt nuvarande jobb hinner/orkar jag också umgås med dem. Ikväll skall vi äta lite gott och en annan av mina riktigt nära vänner kommer hit och äter och tjatar lite med oss, mysigt é det =) Hon och jag tar nog en vända till gekås i morgon med. Nä nu ska jag riva lite potatis för det vankas rårakor. Goder kväll i höstrusket och tänd många ljus!

1 kommentar:

  1. Din blogg sprudlar av energi! Positiv sån!! Underbart!! Du är väl värd den där må-gottkänslan! Pöss

    SvaraRadera