söndag 3 oktober 2010

Tur i kärlek.....

.....är väl inte det sämsta =) I torsdags var jag på Åby med mina nya kollegor. De är ett härligt gäng som jag trivs väldigt bra med. Det var tjejkväll på Åby så det var möe fruntimmer där, haha. Nåja vi spelade på som tusan och käkade och hade trevligt. Men som sagt.....ingen större vinst blev det, och jag har ju en kärleksfull make det är gott nog. Vad är väl några tusenlappar extra i fickan???

Annars då? Finns just inte så mycket tid över för tillfället. Jag prioriterar fortfarande min träning tre dagar i veckan vilket känns bra. På fredag ska jag på lite galej igen. Jag skall åka till min fina vän Weronica i Göteborg. Vi ska gå ut och äta, sen mysa hemma hos henne och på lördagen får vi se vad vi hittar på. Längtar!

Bilden under är mitt eget lilla komihåg. Jag är kass på att minnas goda viner. Redfin surplades till en fetaost, oliv och tomatpaj, funkade bra. Il nostrit funkade riktigt bra till en mustig köttgryta med potatis. Den tredje har inte öppnats än.


Ja tyvärr har jag inte mycket mer att babbla om, livet är gott för tillfället och jag är tacksam. Puss i pannan på er =)

3 kommentarer:

  1. Hallå gumman! Skönt att höra att du lever hahahaaa. Men visst hade det suttit fint med en storvinnst ändå va? Och mannen hade säkert blivit lika glad. Njut av dagens alla fina stunder kram kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är i full gång med livet och att du verkar må bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. åh vad jag längar till att få rå om dig!!!Kramisar

    SvaraRadera