söndag 17 oktober 2010

Hoho...

....finns det någon kvar som inte gett upp? Well bitches I´m back =)

Vad har jag pysslat med då? Här har jag uppenbarligen inte befunnit mig i alla fall. Ja förra fredagen gjorde jag något jag längtat efter, jag tog tåget till min mysiga vän Weronica i Götet. Vi spenderade först ett par timmar på en grekisk reastaurang sen for vi hem till henne och myste med vin och resten av hennes familj i det inglasade uterummet. Dagen efter så var det rejäl sightseeing runt hela Eriksberg. Verkligen fint och genomtänkt, förstår att hon trivs. Ett par fina utsiktsbilder blev det med. Wirran bor långt där borta vid kranen....


Här har vi väl typ en fjärdedel av hela området, det är verkligen stoooort.

Efter guideningen kom maken och hämtade hem frugan igen och vi tog en sväng till ikea, resten av helgen bara svischade förbi. På måndagen åkte vi på utvecklingsdagar med hemtjänstgruppen. Det var riktigt kul och spännande att få vara med från andra sidan denna gången. Jag tyckte att vi gjorde det bra med tanke på att vi är nybörjare Mia och jag. (Hon är chefen och jag är samordnaren) Resten av den veckan var riktigt kaotisk med massor att göra men fort går tiden i alla fall. I fredags åkte jag och guben till Ulricehamn då min moster är på visit. Vi bjöds på god mat, dryck och trevligt sällskap. Träning har inte hunnits så mycket under veckan så i lördags fick jag ta ett riktigt rävpass på gymmet. Nu har jag träningsvärk, haha.

Idag har vi städat och jag fick knåpat ihop en krans till ytterdörren.


Nu blir det lite soffhäng sen är det ju nästan måndag igen. Men lite skön söndagskänsla ska vi ha först. Puss på pannan på er =)

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Bättre nu än aldrig!! Kikar in ibland och kollar läget. Vilken fin krans du gjort.
    Ha det gott så hörs vi :O)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Underbar krans!!!
    Ha en riktigt fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa dina tankar igen, saknar så när dina inlägg dröjer! Men vet hur tiden bara rusar förbi och man får i bästa fall en fartrand i pannan av det;) Härlig krans du gjort! Kramar

    SvaraRadera
  4. du har verkligen fullt upp förstår jag, njut av att vara mitt i livet
    kram

    SvaraRadera