söndag 18 juli 2010

slutklämmen

I morgon startar sista semesterveckan. Den spenderas merparten i Tyskland på en liten tripp med familjen. 3 nätter på hotell och sen hem igen och fira att vår äldsta dotter fyller 18 år.

Jag är så nöjd med semestern så här långt,3 veckor underbart väder, ett nymålat hus, en stor härlig altan, vackra blommor jättegod mat och dryck. Hälsomässigt kan jag inte klaga heller. Jag har tappat några kilo och fått igång en hel del träning samtidigt som jag unnar mig en hel del av livets goda, men lätt vill jag inte säga att det är men inte så svårt så jag velat strunta i det. Vi/jag har träffat goda vänner och passat på att skratta och uppdatera livet lite.

Sååå....livet kan verkligen vara gott att leva, ett enda moln på min himmel nu och det är att jag för första gången på många år inte har varken läst eller pysslat på semestern, men det har varit fullt upp med annat så....

Nu ska jag nog bädda ner mig för klockan ringer 05.00 Natti Natti alla där ute =)

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas att du hade det bra i Tyskland, du kanske är kvar där.... godare öl och roligare loppisar!!!
    Kramelikram

    SvaraRadera