söndag 11 juli 2010

Hallrenoveringen

Dessa bilderna kommer lite sent kanske, för renoveringen blev klar i våras. Men eftersom jag är nöjd med slutresultatet så får jag nog lägga in lite bilder. En eloge även till min otroligt duktige man som åstadkommer allt detta. Den största förändringen den här gången är trappans strora renovering och det nya golvet samt att dörren blivit vit. Så här såg det ut före:

och efter:
Före:

Efter:

Före:

Efter:

Före:

Efter:

Ja vi betar av rummen ett i sänder. Nu är det ju mest ute som prioriteras. Få se vad som kommer under hösten, vi kanske tar paus =) Jag vill gärna ha fina vita köksmöbler gärna av äldre modell, så himla trött på ekmöbeln vi har, som visserligen inte är mer än typ 4-5 år men nu har ju snart varenda kotte sån möbel, nä hoppas jag hittar en annan och får sålt den vi har. Det var allt för idag. Frid i stugan boys....

2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!
    Vilka fina bilder från ditt hem, tyckte att det var fint även innan ni fixade till hallen.
    Och den lilla " hörnan" si fiiiint!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilket lyft det blev med trappan och allt, det var ganska pilligt det där att byta ut trappstegen va? Du är så bra på att få till det så fint! Grattis till en jättefin hall!

    SvaraRadera