måndag 15 februari 2010

Ny hobby

Den här veckan har varit både arbetsam och väldigt trevlig. Arbetsam rent jobb & skola mässigt med långa pass. Jag har haft många tankar kring föräldraskap beroende på vissa "omständigheter". Jag har i alla fall själv fått den äran att coacha min egen dotter i stora funderingar, det ser jag som en otrolig ynnest. Mycket av mina funderingar är nog att man får tillbaka det man ger och det spelar ingen roll om man vill annat eller mer, det kommer inte naturligt mer än så. Det kanske är olika för oss alla men man kan inte bli någon annan, man är den man blev.
Det roliga denna veckan är att två sköna vänner kom hit för att umgås och pyssla en kväll. Vi hade inhandlat lite stämplar papper och dukar. Jag måste säga att vi var nöjda med resultatet. Vi stämplade ordspråkstavlor mm. Jag målade även spånaskar och stämplade på. Väldigt skojigt men inte helt lätt, lite teknik för att få det snyggt. Så här blev lite av det, mer bilder kommer:


Tavlor till dem som betyder allt för mig.

Denna veckan har jag tagit semester för att hinna med lite praktik, hoppas jag får tid till lite duk och dyna med. Kram på er!

1 kommentar:

  1. Å, vilken fantastiskt rolig ny hobby! Jag är också väldigt förtjust i ordspråk som man tycker om, och olika sätt att göra dem synliga på. Det här var ju en jättebra idé. Snyggt blev det också!

    Ha en fin vecka!
    KRam, Annelie

    SvaraRadera