lördag 12 juni 2010

sötnnötterna

Gött att bädda in sig och mysa en kulen dag, men jag fattar fasen inte varför matte blev så sur....knepiga dom där tvåbeningarna, gonatt!

Jaha! Ska det vara så....då kan väl jag trycka ner mig här istället! Nöjd?
Så här går också bra att slagga. Man får vara ifred för prickan och herr trubbnos =)

Mallig é jag! Ser ni min finfina fångst. Ekorrkött är rena delikatessen. Det borde du pröva matte istället för att muttra och skälla på mig...."söta ekorrar" *bah*

Vad vi gör när solen skiner? Ja vad tror ni själva? Solar så klart. Husse har byggt ett härligt däck till sin egen Harry, schysst farsan!

Ahhh, så jäkla gött att rulla runt och njuta i det gröna...

...shit, vad trött jag blev, helt slut faktiskt...
....sa nån mat?


Simma lugnt....vov!

1 kommentar: