torsdag 10 juni 2010

pärlpyssel

Under dessa regniga dagar har jag ägnat mig åt att skapa lite nytt till sommaren nu. Vintage är en ganska fin och romantisk stil, så några smycken blev i den stilen:


Sista tiden har jag varit riktigt sugen på guld igen. Lite glittriga armband som går fint ihop med mitt nya Dyrberg och Kern halsband.

Ett personligt scrappat halsband i vintage-stil:

Närbild framsida:

Närbild baksida:

Pärlor på sommaren kan aldrig gå fel. Flera på en gång är snyggt:

Lite snygga läderband har jag inhandlat. Det här blir bra till mitt nya turkosa linne:


Det här passar bra till också:

Jag har nog knappt aldrig haft lila på mig så det borde vara dags nu:


Har lite mer ideér på lut men det blir väl inte mycket tid över fram igenom, jobbar heltid igen 2 veckor sedan semester och är det väder så måste målning av hus prioriteras. Men man vet aldrig......nu är det snart natti natti. Sussa sött =)

2 kommentarer:

  1. du e grym..vill gärna komma o shoppa hos dig någon dag........-)))))))))))))

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Kul att höra av dig igen. Vilka fina smycken du har gjort. Lila passar dig utmärkt!!
    Vi höres
    kram kram

    SvaraRadera